Garantijas pamatnoteikumi
Kādā termiņa jāvēršas par neatbilstošu preci?
Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu par preces vai pakalpojuma neatbilstību divu gadu laikā no dienas, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nodevis un patērētājs pieņēmis attiecīgo preci/lietu, vai arī, ja precei dota garantija – visā garantijā norādītajā termiņā. Garantijas termiņš nedrīkstētu būt īsāks par diviem gadiem (izņemot, ja īsākā termiņā tiek solīti citi patērētājam būtiski labumi vai kādai detaļai parasti raksturīga ātrāka nolietošanās). Garantija nevar saīsināt likumīgo prasījuma pieteikšanas termiņu.
Cik ātri iekārta tiks salabota?
Nemainīgi tiecamies nodrošināt teicamu klientu servisu un pakalpojumu kvalitāti, lai radītu pozitīvas emocijas pat tad, ja nācies saskarties ar tehniskām problēmām. Remontu veicam iespējami īsā laikā, nepārsniedzot 10 darba dienas. Ja nepieciešams pasūtīt rezerves daļas no ražotājfirmām, mēs noteikti informēsim par remonta termiņa pagarināšanas nepieciešamību. Retos gadījumos, ja remonts prasa īpaši sarežģītu risinājumu, iekārtu nosūtīsim uz citas ES valsts servisu.
Kur varu nodot iekārtu remontam?
Iekārtu remontam var nodot darba dienās no 9:00 - 16:00, Rīgā Gaiziņa ielā 3, iepriekš sazinoties pa mob.tel. +371 20047388.
Mēs iesākam doties uz norādīto servisa centru (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu) – rekomendējam kā visātrāko preces bojājuma novēršanas variantu.
Kādos gadījumos garantijas remontu man var atteikt?
Bezmaksas garantijas remonts netiek nodrošināts, ja iekārtas bojājums radies ražotāju noteikumiem neatbilstošas ekspluatācijas rezultātā, piemēram, mehāniski bojājumi, mitruma ietekme, ražotāju neapstiprinātu programmnodrošinājuma instalēšana un citu defektu novēršana, kas neietilpst ražotāja garantijas remonta ietvaros un ir radusies lietotāja vainas dēļ.
Garantijas noteikumi
- pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);
- garantijas talons;
- ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā);
Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (aksesuāriem)!
Iekārtu akumulātori, strāvas (barošanas) adapteri, dzesēšanas sistēmas, kā arī komplektā pievienotie aksesuāri - austiņas, tālvadības pultis, vadi datu pārnešanai (USB), uzlādes iekārtas, utt. Kuriem rodās dabisks nolietojums ekspluatācijas laikā, ir ierobežota garantija 6 mēneši vai garantiju kas ir notikusi pa konkrētiem ekspluatācijas cikliem.
Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:
Garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas transportēšanas rezultātā.
Atteikuma tiesības
SIA MOONPOINT atmaksu veic tikai pēc atgriezto preču saņemšanas un pārbaudes.
Juridiskas personas nav patērētāji, un tām nav tiesību 14 dienu laikā atgriezt pirkumu.
SIA MOONPOINT vērš uzmanību uz to, ka konstatējot atpakaļ atdotās preces vērtības zudumu, var vērsties tiesā ar prasības pieteikumu pret Patērētāju par SIA MOONPOINT radīto zaudējumu segšanu, kas radušies Patērētāja rīcības rezultātā.
Kāda gadījuma tu nevari izmantot atteikuma tiesības?
Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumi Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punkts nosaka ka, patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
Līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu;
Strīdu risināšana
Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniska pasta adresi info@moonpoint.lv vai rakstveida, nosūtot uz adresi SIA MOONPOINT, Jūrmala, Engures iela 1 - 56, LV-2016. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienās, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
- Vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
- Iesnieguma iesniegšanas datumu;
- Strīda būtību, prasījums un to pamatojumu.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējam un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=LV