MOONPOINT

Iepirkumu grozs (0)

Garantija un atteikuma tiesības

Garantijas pamatnoteikumi

 

Kādā termiņa jāvēršas par neatbilstošu preci?

Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu par preces vai pakalpojuma neatbilstību divu gadu laikā no dienas, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nodevis un patērētājs pieņēmis attiecīgo preci/lietu, vai arī, ja precei dota garantija – visā garantijā norādītajā termiņā. Garantijas termiņš nedrīkstētu būt īsāks par diviem gadiem (izņemot, ja īsākā termiņā tiek solīti citi patērētājam būtiski labumi vai kādai detaļai parasti raksturīga ātrāka nolietošanās). Garantija nevar saīsināt likumīgo prasījuma pieteikšanas termiņu.

 

Cik ātri iekārta tiks salabota?

Nemainīgi tiecamies nodrošināt teicamu klientu servisu un pakalpojumu kvalitāti, lai radītu pozitīvas emocijas pat tad, ja nācies saskarties ar tehniskām problēmām. Remontu veicam iespējami īsā laikā, nepārsniedzot 10 darba dienas. Ja nepieciešams pasūtīt rezerves daļas no ražotājfirmām, mēs noteikti informēsim par remonta termiņa pagarināšanas nepieciešamību. Retos gadījumos, ja remonts prasa īpaši sarežģītu risinājumu, iekārtu nosūtīsim uz citas ES valsts servisu.

 

Kur varu nodot iekārtu remontam?

Iekārtu remontam var nodot darba dienās no 9:00 - 16:00,  Rīgā Gaiziņa ielā 3, iepriekš sazinoties pa mob.tel. +371 20047388.
Mēs iesākam doties uz norādīto servisa centru (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu) – rekomendējam kā visātrāko preces bojājuma novēršanas variantu.

 

Kādos gadījumos garantijas remontu man var atteikt?

Bezmaksas garantijas remonts netiek nodrošināts, ja iekārtas bojājums radies ražotāju noteikumiem neatbilstošas ekspluatācijas rezultātā, piemēram, mehāniski bojājumi, mitruma ietekme, ražotāju neapstiprinātu programmnodrošinājuma instalēšana un citu defektu novēršana, kas neietilpst ražotāja garantijas remonta ietvaros un ir radusies lietotāja vainas dēļ.

 

 

Garantijas noteikumi

 

  • Visām MOONPOINT interneta veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija.
  • Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Tu vari uzrādīt:

        - pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);
        - garantijas talons;
        - ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā);

  • Ražotāja noteiktais garantijas termiņš dažādām precēm ir atšķirīgs, tas var būt līdz pieciem gadiem. Informāciju par ražotāja garantijas termiņu Tevis izvēlētajai precei meklē preces aprakstā vai jautā MOONPOINT klientu konsultantam.
  • Likumiskās garantijas ietvaros, patērētājs ir tiesīgs 24 mēnešu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai tam paredzētājam mērķim un tikai mājsaimniecībā.
  • Pirms preces nodošanas remontā parūpējies par datu drošību. Garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu, tāpēc nodrošinies ar datu rezerves kopijām.
  • Gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet klients atsakās no maksas remonta, tad klientam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un klients saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja klients piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz.
  • Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināta tikai Ražotāja noteiktā garantija.

 

Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (aksesuāriem)!
Iekārtu akumulātori, strāvas (barošanas) adapteri, dzesēšanas sistēmas, kā arī komplektā pievienotie aksesuāri - austiņas, tālvadības pultis, vadi datu pārnešanai (USB), uzlādes iekārtas, utt. Kuriem rodās dabisks nolietojums ekspluatācijas laikā, ir ierobežota garantija 6 mēneši vai garantiju kas ir notikusi pa konkrētiem ekspluatācijas​ cikliem.

 

Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:

  • Bojājumiem, kas radušies pircēja, lietotāja vainas dēļ (piemēram- saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, saplaisājis ekrāns, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju);
  • Precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi;
  • Prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts lietošanas instrukcijā;
  • Ja bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi);
  • Ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas;
  • Dabiska elementu nolietojuma gadījumos;
  • Ja esi izmantojis nestandarta barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī izejmateriālus, ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs prece bojājumus;
  • Izmantosi preci ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);
  • Garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas transportēšanas rezultātā.

 

Atteikuma tiesības

 

  • Jums ir tiesības četrpadsmit (14) dienu laikā no preces saņemšanas brīža atteikties no Līguma, nenorādot iemeslu. Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums jāinformē SIA MOONPOINT par savu lēmumu atteikties no pirkuma, ar nepārprotamu e-pasta paziņojumu pirms atteikuma tiesību perioda beigām, izmantojot veidlapas paraugu par tiesību izmantošanu, kuru varat atrast šajā vietnē.
  • Atteikuma tiesības zaudē spēku 14 dienas no dienas, kad jūs vai trešā persona, kas nav jūsu izraudzītais pārvadātājs, pārņēma preces savā īpašumā. Lai izvairītos no pārpratumiem, saņemot preces, pārliecinieties, ka tā precīzi atbilst pasūtītajai - ražotājs, modelis, krāsa, izmērs un citi būtiski parametri.
  • Ja vēlaties izmantot atteikuma tiesības, atcerieties, ka esat atbildīgs par produkta nolietojumu, ja tas ir izmantots citiem mērķiem, nevis paredzētajam lietojumam, pamatīpašībām un īpašībām. Tāpēc atteikuma tiesību izmantošanas laikā jūs drīkstat lietot produktu tikai tik daudz, cik tas ir nepieciešams, lai to pārbaudītu (tāpat kā jūs to varat darīt pirms preces iegādes parastā veikalā). Izmantojot savas atteikuma tiesības, jūs esat atbildīgs par jebkuru produkta nolietojumu, kas neatbilst labticības principam, kā arī par jebkādu produkta vērtības samazinājumu un kvalitātes samazināšanos.
  • Ja jūs atteiksieties no Līguma, mēs atmaksāsim visus no jums saņemtos maksājumus, izņemot piegādes izmaksas, ja tādas ir bijušas. 
  • Preces bez liekas kavēšanās ir jānosūta vai jānodod  darba dienās no 9:00 - 16:00, Rīgā Gaiziņa ielā 3, Latvijā, LV-1050, iepriekš sazinoties pa mob.tel. +371 20047388.
  • Lūdzu, ņemiet vērā, ka, nosūtot preces uz SIA MOONPOINT , izmantojot kurjera pakalpojumus, jūs piekrītat preču pieņemšanas aktam par tā vizuālo stāvokli un pilnīgumu, ko vienpusēji sastādījis SIA MOONPOINT, jo abas puses nebija klāt preču saņemšanas laikā, lai noteiktu preces iepakojuma vizuālo stāvokli, defektus un sastāvu. Jebkādas turpmākas pretenzijas par preču stāvokli no jūsu puses tiks uzskatītas par nepamatotām.
  • Atcerieties, ka, nosūtot preces, izmantojot kurjerpastu, jums jāpārliecinās, ka tās ir iepakotas tā, lai transportēšanas laikā tās nevarētu sabojāt. Lai izvairītos no šaubām, iesakām apdrošināt preces arī tad, kad tās sūtāt atpakaļ, pretējā gadījumā jūs būsiet atbildīgs par jebkādiem bojājumiem, kas nodarīti tranzīta laikā.

 

SIA MOONPOINT atmaksu veic tikai pēc atgriezto preču saņemšanas un pārbaudes.

Juridiskas personas nav patērētāji, un tām nav tiesību 14 dienu laikā atgriezt pirkumu.

SIA MOONPOINT vērš uzmanību uz to, ka konstatējot atpakaļ atdotās preces vērtības zudumu, var vērsties tiesā ar prasības pieteikumu pret Patērētāju par SIA MOONPOINT radīto zaudējumu segšanu, kas radušies Patērētāja rīcības rezultātā.

 

Kāda gadījuma tu nevari izmantot atteikuma tiesības?

 

Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumi Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punkts nosaka ka, patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • Preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikuma tiesību termiņā;
  • Prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai ja prece ir nepārprotami personalizēta (Piemēram: datoram, portatīvajam datoram vai planšetdatoram veikta operētājsistēmas instalācija un aktivizācija);
  • Prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
  • Patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ (tādām precēm, kā el.zobu birste, epilators, el.bārdas skuveklis, bārdas/matu trimmeris, el.matu griežamā mašīna, matu taisnotāji, manikīra un pedīkīra piederumi, apakšveļa, zeķes un zeķubikses, smaržas, kosmētikas līdzekļus, ausīs ieliekamās audio austiņas, krūts piena sūknīšus, biotualetes, sadzīves ķīmijas produktus un citas tamlīdzīga rakstura preces,);
  • Prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
  • Patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;
  • Līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu;

 

Strīdu risināšana

 

Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniska pasta adresi info@moonpoint.lv vai rakstveida, nosūtot uz adresi SIA MOONPOINT, Jūrmala, Engures iela 1 - 56, LV-2016. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienās, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

- Vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
- Iesnieguma iesniegšanas datumu;
- Strīda būtību, prasījums un to pamatojumu.

Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējam un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=LV

 

Atteikuma veidlapa